Dagen..

Ojoj, det börjar närma sig jul nu! Det är ju helt sjukt att det redan har hunnit bli den 21:e. Det är liksom tre dagar kvar till jul och jag är inte klar med julklapparna. Hmm, får se till att ta mig in till stan imorgon eller i övermorgon. Har framförallt pappsen kvar att köpa till, det är nog honom jag tycker det är svårast att hitta saker till.. Aja, får väl leta runt ett tag så kanske man hittar något!

Idag tvingade mina föräldrar med mig och syrran på en promenad. När vi hade gått ett par kilometer träffade vi några ur släkten som hade huggt lite granar på pappsens mark. Fick busa med barnen en sväng och sedan stack vi hem igen. Hela gårdagen och nästan hela dagen idag har jag legat och läst en bok. Den heter Där regnbågen slutar och jag är nästan klar med den, hitills har den vart rätt bra, men slutet avgör ju en hel del om den är läsvärd eller inte.. ;)

Ha det så bra där ute i vintermörkret!


Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0