Första december!

Hejsan, hoppas alla har det bra där ute i vintermörkret. För det är ju vad det är just nu, vinter. Inte helt fel om jag får säga det själv! Nu är det alltså december och det innebär en månad späckad av pepparkaksbak med julmusik i bakgrunden, julklappsshopping, förhoppningsvis pulka och skidor och även julafton (såklart!).

Sitter här och tar en "paus" från mitt grammatikpluggande. Usch, vad tråkigt det är och det är inte speciellt användbart heller. Jag menar man kunde ju liksom bilda riktiga meningar innan man läste det och nu blir det bara jobbigt att komma ihåg saker som "Indefinita pronomen" etc. Bläbläblä.
Aja, övriga veckan ser något bättre ut iallafall. Imorgon blir det antagligen torp med Sara, på onsdag har jag studiedag(jippie!), på torsdag kanske jag skall till torp igen eftersom det är typ 15% rea i nästan alla affärer och på fredag är det bara skönt att det är helg helt enkelt. Sedan på lördagen (tror det var den här veckan, har för mig att vi skall gå luciatåg lite tidigare än själva lucia) skall jag vara tärna i ett luciatåg och på söndagen fyller lilla (eller ja, egentligen äldre än mig men..) Jenny 17 år. Grattis till henne! 

Där var min lilla uppdatering. 
Have a nice day! ;) 

 
Vi drar till torp imorgon.

Puss!

Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0