Hemma från Karlstad!

Hejsan! Nu är jag tebax från Karlstad dårå. Har varit en riktigt rolig resa med mycket shopping och skratt. Hittade bland annat en sjal, en klänning och ett par skor på rean. 

En dag åt vi middag med Nea och Joels mormor och hennes man. Vi såg även på sjukt mycket filmer, som Blå lagunen, A walk to remember.. och.. nu när jag väl ska nämna dem har jag svårt för att komma på fler. Typiskt mig, haha. (a)

Näst sista dagen spelade vi kort och Nea förklarade ölspelet för oss men vi körde med vatten istället. När vi hade kört ett tag kom Joel och hans kompis upp och joinade oss. Kan ju säga att man fick gött ont i magen efter ett tag, men det var ett roligt spel. Efter det bestämde vi oss iallafall för att köra poker med insats. Vi hade inte så mycket småpengar så vi satsade prylar istället. Eftersom jag och Annie inte hade lika mycket prylar som Nea (eftersom det var henne vi var hemma hos och hon kunde ju bara ta massa småsaker från rummet) så fick man skrapa ihop sånt som man kanske egentligen inte ville förlora (t.ex. mascaror och sånt). Vi bestämde oss att den som förlorade rundan fick lägga en sak i högen och kom också överens om att den som först vann 10 omgångar skulle få hela högen. Till sist stod det faktiskt 9-9-9 och spänningen var olidlig (haha). And who became the winner? Actually it was me! Blev superduperglad eftersom jag hade spanat in ett skärp och en röd kofta som Nea lagt i högen. Vi kom överens om att vi skall spara på småprylar och göra om detta nästa gång vi ses. En sjukt rolig tradition om jag får säga det själv. :)



Mitt favoritfynd, behövde ett par svarta skor att ha till klännigar. Din sko, 99 kr.



Större delen av pokervinsten, men en röd kofta och en vit t-shirt fattas. ;)

Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0