Update ;)

Yes, äntligen har jag och typ alla andra där ute jullov! Så otroligt jävla fucking underbart härligt! Vi förtjänar det här. Nästan tre veckor att bara ta det lugnt på! Kan inte uttrycka min glädje nog här. ;) Tänkte skriva en liten sammanfattning av den sista skolveckan:

I måndags kände jag att jag inte mådde så bra så jag stannade hemma från skolan och pluggade eftersom jag hade två prov dagen efter.

I tisdags gick jag till skolan igen och gjorde de där proven. Var jävligt trött, menmen tyvärr kan man inte stanna hemma på grund av trötthet.. ;)

I onsdags vettefan vad jag gjorde. Jag tror jag seriöst har fått någon minneslucka eller något. Just det! Jag var ju på torp och shoppade lite med Sara och kollade på Kevin, Alice och Robin från idol som uppträdde. Det var deras första uppträdande sen idolfinalen och efteråt var det skivsignering och jag råkade se att man kunde köpa Kevins singel så det gjorde jag och ställde mig i kön. När jag kom fram till dem frågade jag Robin om han kunde signera Kevins singel och han bara "Ja, om du vill det så" och sedan var jag änna tvungen att fråga honom om han hade testat sin nya bil än och det hade han. Jag frågade honom hur den var och han bara "Den var...snabb!". Ja, det var ju en klockren beskrivning, hihi. (a) Alice och Kevin signerade också singeln såklart.

I torsdags.. ja, vad gjorde jag då!? Ehm, jag hade ett spanskaprov vettja! Hade rast ett bra tag så det blev lite chill. :)

Igår åkte jag till Göteborg med Bea! Vi gick på Nordstan och Avenyn och shoppade lite samt tittade på lite evanemang de hade där. Jag köpte en svart väst och en vit mjukiströja till mig själv och resten var julklappar. :D Rolig dag, wiie.

Men nu måste jag sticka, för jag ska kolla på Sex and the city med familjen.

Hasta la vista!


Snodde en av syrrans bilder. ;)

Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0