Alla dessa läxor;(

Okej, dags att uppdatera nu så Madd's får sin vilja igenom. Idag har varit en rätt lång dag.
Vi fick tillbaka naturkunskapproven som jag trodde jag skulle få ig på och blev inte lite paff när jag fick ett vg (!). Sedan var det muntlig redovisning på engelska i ungefär fem minuter, var asnervös innan men jag är glad att det är gjort.
Men vi har fortfarande en hel del plugg kvar. Imorgon är det spanskaläxa, på onsdag so-prov, på torsdag spanskauppsats och på fredag prov i datakunskap. Wiiie, typ. Not. Aja, får väl ta mig igenom den här veckan ändå, snart är det ju lov och allt. Längtar dit! Hmm, eftersom vi har så mycket i skolan den här veckan har jag planerat in en hel del saker typ nästa vecka och framåt. Hade tänkt ha filmkväll med Stephi, kanske hälsa på Jossan, åka till Karlstad och vara med Jenny i hennes lägenhet. Så är det ju bowling med klassen på onsdag också, skojskoj

Hmm, får väl dra och plugga nu.
Ha det!


Gammal bild här va, haha.



Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0