Bowling

Hej, glömde bort att skriva om att jag har varit och bowlat idag med klassen.
Man skulle vara fyra och fyra så jag var tillsammans med Sara, Sebbe och Ida.
I början låg Sebbe sist, men sen kom han ikapp mig som var i ledningen. Efter
första omgången var han tvåa och jag etta (yeah), men i slutet på andra och
sista omgången gick han förbi mig. I slutet blev det så att tiden var ute precis efter att jag hade kastat och då ledde jag över honom med några poäng, men han sa att han vann eftersom han inte hade fått kasta lika mycket som mig. Jag sade till honom att det inte är säkert att han skulle ha fått ner någon ändå, men han sade att han borde fått ner minst fem iallafall. Sen sade han att jag och han får ta och göra upp någon dag om vem som är bäst på bowling, hahaha yeah right. Aja, Sara kom iallafall trea och Ida fyra.


Haha, det var Sebbe som döpte oss (sig själv till Snygging1).

Ha det!

Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0