lite tråkig uppdatering

Trött som bara den men dagen knallar på. Imorgon händer det inget speciellt, men
på fredag kommer farmor och farfar hit och firar pappas födelsedag(han fyller år imorgon btw, grattis!)
och sen är det ju helg. Till helgen är det väl inget speciellt förutom på söndag då det är släktkalas i Stigen.
Sen skall jag till Jenny på tisdag och ha filmkväll och sova över. På onsdag är det bowling med klassen, som jag
har sagt tidigare(tror jag). Kan bara säga att jag längtar som en dåre tills jullovet och jag hoppas att tiden går snabbt.

Ha det.


Kommentarer♥
Kommentarer♥ madde

längtar också till jullovet! då träffas vi !!!

& lova att hälsa din pappa grattis ! :) <3

2008-11-12 @ 22:04:42
URL: http://ssucceed.blogg.se/

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0