Sitter i biblan med Sara

Regn, regn och regn. Kan det inte snöa istället? Sitter i biblan med Sara och skall öva på det där provet så vi
slipper öva så mycket sen. Skall bli riktigt kul hemma hos Jenny. Sara har visst tagit med sig 8 filmer, jag har med mig 4 och så har ju Jenny några hemma hos sig också. Kommer bli myyys!

Har kommit på att jag antagligen lider av stress. Usch, det är ingen höjdare. Varje morgon går jag upp och har typ en halvtimma på mig totalt och jag bara rycker åt mig några plagg på morgonen och eftersom jag åker med någon av föräldrarna och de alltid segar så blir jag ännu mer stressad att jag skall missa bussen (eller skolan om jag åker med pappa).  Har alltid ont i magen innan jag skall iväg och när jag är på väg till plugget. Under frukosten sitter jag och tittar på klockan hela tiden utan att jag tänker på det så mycket, pappa sa till mig igår och jag har kommit på att han har rätt så imorse struntade jag totalt i vad klockan var och bara åt och tog det någorlunda lugnt. Hmm, var lika sen som vanligt men jag hade inte ont i magen iallafall! Får väl börja gå upp tidigare hur nu det skall gå till. Är det någon mer som är stressad på morgonen?

Hmm, jag vet inte riktigt vad jag skall skriva mer. Får hoppas på att jag får några bra kort i eftermiddag så det blir lite nya bilder att lägga in här på bloggen.

Ha en bra dag där ute i regnet!


Don't forget: after rain comes the sunshine.


Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0