Roligare blogg tack :)

Jag har kommit på att jag skriver väldigt tråkiga inlägg på min blogg så jag får väl ta och skärpa till mig..
eller något. Mohaha. Skall försöka och inte skriva för trista saker utan mer roliga, hur nu det skall gå till.
Aja, det löser sig. Det gör det alltid.

I helgen har jag mest varit hemma och slappat, knarkade Gilmore girls hela lördagen typ.  Igår var jag på ett kalas för min kusin (jaa, ännu en som fyller år- de flesta i min släkt fyller i november). Hade faktiskt riktigt roligt även om jag var väldigt trött. Han kan allt vara riktigt rolig den lilla filuren, haha.

Idag var det dags för skola igen dårå. Det är väl nästan aldrig kul med skola men. Hade ändå rätt slappa lektioner förutom på engelskan när läraren helt plötsligt drog fram ett nationellt prov (läsförståelse) från förra året som vi fick göra. Jävlar vad svårt det var och det värsta är att hon räknar in det i betygen. Imorgon skall vi göra hörförståelsen, hoppas det är lite lättare.

Har kommit på att min vecka ändå är rätt chill. Idag blir det lite plugg på ekvationer (suger som fan på dem, jag erkänner) och Afrikas länder.
Imorgon skall jag och Sara hem till Jennys lägenhet och sova över. Skall ta med mig lite filmer och så skall vi äta lite godis och kanske att Jenny fixar till mitt smink och hår som hon gjorde förra gången. Och kanske att jag kan tigga lite massage av henne också.  Myyyys.
Sedan på onsdagen har vi sovmorgon till kvart över nio och eftersom Jenny bor så nära skolan behöver vi inte gå upp så tidigt. På eftermiddagen sticker vi iväg och bowlar med klassen. Skoj!
På torsdagen händer väl inget speciellt, kanske lite mer knarkning av Gilmore girls och sedan på fredagen kanske jag och syrran drar till Karlstad och är där över helgen. Låter som en helchill vecka.

Måste ju bara lägga till att jag har börjat att träna (både för att jag själv har velat det och för att sjuksyster sade att jag behöver lägga på mig lite..). Började springa i torsdags, tog en promenad i lördags och sprang idag. Sedan är det gympa imorgon och sånt också. Dricker också mer vatten och äter mer frukt. Dricker vatten istället för juice på morgonen. Hoppas bara att jag håller mig till det här nu då. 

Hmm, nu blev det ett ganska långt inlägg när jag egentligen borde öva på Afrikas länder. Får väl sätta igång nu då. 
Och Madde, nu är väl du nöjd när du ser vilket låååångt inlägg lilla Linnsan har skrivit? haha



Sara och jag hemma hos Jenny förra gången. Dit igen imorgon då, jippie!


Madde, som jag hoppas blir nöjd när hon ser det här långa inlägget.

 

Kommentarer♥
Kommentarer♥ madde

jag blev jääääääätteglad :D MERA SÅNNA HÄR INLÄGG !! <33333

2008-11-17 @ 20:37:07
URL: http://ssucceed.blogg.se/
Kommentarer♥ Jimmyyyy

Madde e utdragen D=

2009-05-27 @ 00:55:48

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0