jag har fixat, igen .

Heejsan igen,

..Nej det är faktiskt inte Linn, det är madde igen.
Om det var Linn skulle det vara ganska snopet att hon skrev ett till inlägg såhär nära inpå.
Hah, iaf så tänkte jag bara skryta med att jag har fixat henne blogg återigen. Jag har fixat en ipod till henne med några låtar som jag tror & hoppas att hon gillar, annars får du ändra det sen. Sen har jag också fixat en bloggvärdemätare. Där ser man hur mycket bloggen är värd än så länge. Å till sist har jag fixat en klocka på bloggen!
Visst är jag händig? äääsch, jag vet.

Hoppas du gillade det Linn !
Pussis / din madde .



Kommentarer♥
Kommentarer♥ Mig själv xD

jag älskart! <3 :D

2008-12-06 @ 00:15:48

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0