Juldagen

Now christmas is officially over.

Man, that sucks... Jag älskar som sagt julen och tycker det är riktigt synd att den är över. Eller vänta lite...Julen varar än till påska, eller vad var det nu? Hooray.

Anyways så var självaste julafton this year riktigt mysig. Vi var hemma hos fasters familj tillsammans med min andra faster samt f&f. Vi såg på Kalle Anka, åt god mat, spelade lite spel och bytte julklappar.

Det här året kom tomten med:

  • Två stycken t-shirts
  • En vit klänning
  • Ett par lädertights
  • En vit, stickad sjal från Ryssland
  • 6 st förstoringar av mina modell för en dag-bilder
  • Ett GTA-spel (Vice City)
  • Breaking Dawn (den sista Twilightboken på engelska)
  • Desperate housewives, säsong 4
  • Ett halsband
  • Trisslotter
  • En fotobok
  • Två filmer
  • Pengar
  • Så jag blev såklart riktigt nöjd. Pengarna har jag tänkt att göra av med imorgon, då vi skall åka in till Elgiganten vid 7 på morgonen. Detta på grund av att morsan vill köpa en systemkamera på annandagsrean. Tänkte köpa en vanlig digitalkamera till mig själv om jag hittar någon bra.

    Well... Hoppas att ni andra hade en lika bra jul som jag. ♥



    Julafton för tre år sedan, farsan dansade med massa damer i en ring.
    Hela baren satt och skrattade. ;)



    Kommentarer♥
    Kommentarer♥ Anonym

    Godkväll:*

    Vad har du för dej?

    2010-01-04 @ 16:54:23
    URL: http://eweman.blogg.se/

    Kommentera mera!:

    Ditt namn, sweety♥:
    Remember me?

    E-postadress: (bara jag som ser den)

    URL/Din bloggadress?:

    Din kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0