Helg!

Fredag, fredag, fredag! Humöret är på topp.

Har varit hemma i ungefär en timme nu, slutade vid tolv idag.
Dagen inleddes med ett excel-prov, det gick inte så bra. Efter det sade vår grymma matte-lärare att vi fick öva på geografi-provet på matten! Till sist hade vi det där geografi-provet och det var bara fem frågor, så det gick bra.
Haha, hade på mig små svarta stövlar med liten klack idag för första gången. Det visade sig att de var sjukt hala och jag halkade typ fem gånger i skolan. Som Bambi på hal is, typ. Gick i hallen och..vips så halkade jag till. Så kan det gå! ;) 
Sara tyckte det var så kul att jag skall ha på mig de skorna ibland bara för att underhålla henne, haha.  

Måste bara säga en sak: Fan vad gött det är med helg!



Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0