Torsdag.


Torsdag. Så jävla underbart! En dag kvar till lovet nu. En dag! *hoppar runt av glädje*

Den här dagen har gått rätt snabbt i skolan, det hände inte så mycket fakiskt. Jo, Sara tog fel buss i morse, trots att hon sade till mig i telefonen att hon satt på 738 med grön text (det finns även en med orange), även om jag sade att "Nej, jag sitter på 738 med grön text". Det visade sig sedan att hon satt sig på 737 (den har också grön text), så hon kom fram till skolan en halvtimma efter mig, haha. :p

Har också varit på ovanligt bra humör idag. Det är säkert för att lovet närmar sig. Hade världens sjukaste humor när vi gick på stan förut, men det är en annan historia. :) Ni är säkert också på bra humör nu, det verkar som att de flesta är det. Det är så det skall vara! ;)

Okej, nog om det där. Nu skall jag iallafall ta och kolla igenom Asiens länder ett par gånger till och sedan tänkte jag kanske se på film eller lägga mig tidigt (!).  

Pusshej!


Testar mina kunskaper om Asiens länder. ^^


Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0