Måndag.

Då var det måndag igen. Sega, sega dag!

Jaja.. Idag var det som sagt segt, som vanligt måste jag säga. ;)
I skolan var det tråkiga lektioner, men rasten var något roligare (som vanligt). Har inget mer att tillägga om den saken. :p

När jag skulle hem var det tur att jag inte tog bussen. Precis när jag gick ut fick jag ont i hjärtat (av alla ställen). Jag har nästan aldrig ont i hjärtat, eller jo ett par gånger men bara i någon minut, men idag gjorde det sjukt ont och när jag tog djupa andetag gjorde det svinont! Det höll på så i ungefär en timme, så när jag hade varit hemma ett tag slutade det. Vet inte riktigt vad det var. Menmen, får hoppas att det inte kommer tillbaka. För en stund sedan upptäckte jag att jag har glömt samhällsboken + pappret med det vi skall kunna i skolan. Skit också, har prov i det på onsdag ju.. Lär väl få ig igen, som förra gången. :p Så en grej till.. min mobil är helt stupid. Jag tyckte att jag hade så jävla lite kontakter på den nya, så jag tänkte gå in på den gamla och skriva upp folks nummer på ett papper eftersom jag hade för mig att syrran sparade mina kontakter i den förra telefonens mobilminne. Men eftersom den nya (som mamsen har fått) inte har något kontantkort så tog jag mitt. Det funkade inte, så jag testade syrrans. Självklart funkade hennes och jag fick tag i kontakterna. Bara det att när jag satte tillbaka kortet i min nya mobil så funkar det inte! Helt sjukt, den går inte att sätta på. Det är bara helt freaking..svart. Får hoppas att det ordnar sig snart det med. :) Nu känns det som att jag har haft värsta klagostunden här, menmen. :p

Ha det så bra!




Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0