Glömd Twilight-bok

Har glömt min Twilight-bok hemma hos Madde! Fan också, jag som var så inne i den och inte hade så jättemycket kvar. Vet ju inte när jag träffar henne nästa gång. På sportlovet är jag upptagen ett par dagar i mitten av veckan och hon kanske åker till fjällen eller något.. Och sedan på påsklovet kanske kusinerna från Karlstad kommer hit och sedan är det bara sommarlovet kvar och det är ju som sagt ett halvår kvar! Madde, du får gärna posta den på posten när du har läst den, haha. Nejmen, jag älskar verkligen den boken! Har också glömt min engelska Cosmopolitan, så jag hade inget att läsa på tåget igår, förutom någon tunn tidning som redan låg där.


Saknad.

Kramar!


Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0