Helg!

Hallo, sitter här i skolan och har precis skickat iväg ett mail till Erika och André. Vi slutade tio över tolv idag, men jag skall åka hem med papsen halv tre. Har väntat i nästan två timmar nu, men snart skall jag gå och försöka få tag i honom. Har inte ätit någon middag heller (det var inget gott i matsalen, mackan jag ville ha var slut och jag kände inte för något onyttigt eftersom det har blivit så mycket sånt nu det senaste) så min mage kurrar.. :p
Längtar efter att komma hem och äta tacos!

Just det, idag börjar ju Let's dance också. Lite värt att se och iallafall spana på deltagarna. Hoppas att de har någon Peppe Eng/Karl Petter/Lasse Brandeby-liknande typ med i år, då tänker iallafall jag fortsätta se. ;)
Måste bara få konstatera en sak: Så jävla underbart det är med helg!


Kommentarer♥
Kommentarer♥ Toby Hagberg - Boys style in a gay's life ☆

Haha ja men Sushi är knasigt..

Vadå, jag hatar det, fast jag aldrig smakat..

Men jag känner PÅ MIG att jag hatar det haha :D Behöver bara titta på det liksom ^^

2009-01-10 @ 01:52:23
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0