Lördag.

Hejsan. Ingen uppdatering på ett par dagar. Sorry. Har inte haft tiden och orken.

Men iallafall så var jag med Jenny och Sara igår hemma hos Jennys kompis Sebbe. Vi åt lite mat och bakade kokosbollar (mumsigt!). När jag kom hem så började jag skriva lite på en novell på datorn och mitt upp i allt kom farmor och lämnade av min kusin här, så jag fick passa henne ett par timmar (fick ingen hjälp från syrran, som gick och lade sig så fort farmor hade gått. Typiskt henne). Hon var däremot lugnare än vanligt, fast väldigt rastlös.

Idag har jag iallafall varit ute och gått och sånt. Härligt med helg!
Jag vet egentligen inte varför jag skriver ett inlägg, men jag ville bara visa att I'm alive, haha. :)
Skriver kanske mer senare eller någon annan dag, men nu måste jag gå och städa lite på mitt rum.

Pussar


Kommentarer♥
Kommentarer♥ madde

enkelt, för att madde får sin dagliga dos ;) <3

2009-01-17 @ 18:10:56
URL: http://ssucceed.blogg.se/

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0