Sitter i Maddes rum! :)

Sitter här i Stockholm i Maddes rum på en upplåsbar säng (en riktigt farlig en, jag ramlar av den och allt, haha :p). Har haft det riktigt bra häruppe, men imorgon blir det till att åka hem. Sedan är det bara onsdagen jag kan vara hemma eftersom vi börjar skolan på torsdag.. Usch!

Men nu skall vi inte prata om sådana tråkiga saker, men jag kan väl berätta lite vad jag har gjort häruppe:


Första dagen gick vi en sväng på stan där jag köpte lite linnen på jc och ett par vita shorts på topshop.
Dagen efter åkte vi till Skärholmens köpcenter (jättestort!) och där kommer jag faktiskt inte ihåg om jag köpte något, det kanske jag inte gjorde.
Igår var vi i Farsta köpcenter, och där köpte jag en blå killtröja(hiphop, typ) storlek L (den är skööön!) och en grön klänning.
Idag har vi varit hemma hos Madde och tagit det lugnt, sett på filmerna Linas kvällsbok och Another gay movie. Den första har jag redan sett en gång, men inte den andra.. Kan ju bara säga att den var som American Pie (en parodi på den) fast med massa homosexuella killar. Madde spanade in en kille där, men gav upp eftersom han spelade gay, mohaha. ;)

Okej, men nu skall vi väl göra något annat, klockan är ju ändå (bara) runt halv tolv.
Pussar!


Kommentarer♥
Kommentarer♥ linn

farsta, inte farstad, hah (:

2009-01-06 @ 00:11:34
URL: http://thisgirlslife.blogg.se/
Kommentarer♥ linn

& btw, han va katt ;)

2009-01-06 @ 00:12:07
URL: http://thisgirlslife.blogg.se/
Kommentarer♥ andrine

Åh tack så hemskt mycket! Föj gärna min blog på bloggkoll så du inte missar fortsättningen : Jo, det krävs ju ideer för att det ska bli något. Men ibland kommer de, så man får ta sig tid till att skriva då. Har dock inte sett Twilight, så jag vet inte vad du menar med det. Hehe. Kram p dig! :

2009-01-06 @ 10:43:13
URL: http://aaas.blogg.se/
Kommentarer♥ S A N N A

sv: ja, verkligen! :D<3

2009-01-06 @ 10:54:17
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0