Skönt med helg!

Hejsan!

Måste bara säga att det är jäkligt skönt med helg!
Lördagar innebär en lång sovmorgon. Precis vad vi ungdomar behöver för att ladda upp oss ett tag, även om det bara innebär ett väldigt litet tag.

Den här helgen blir det bara till att vara hemma. Egentligen skulle jag hittat på något med Bea, men vi gör det till lovet. Det är ju bara tre veckor kvar dit! Det är ju typ ingenting. Tre veckor går supersnabbt. ;)

Har egentligen inget speciellt att säga, ville bara uppdatera lite eftersom det är fler och fler som börjar hitta till den här bloggen (även fast jag inte förstår hur). Det var superkul den morgonen jag gick in och hade fått flera besökare och kommentarer på bara några timmar. Det brukade typ vara en eller två om dagen som besökte min blogg innan (hade inte gjort reklam för den, men nu vet tre i min klass om den iallafall), så det var en överraskning (haha)!

Och på tal om ingenting så är det snö ute, äntligen! Skall det vara vinter får det iallafall vara lite snö. Blir sugen på lite skidor och pulka nu. Hoppas den blir kvar iallafall några dagar. Sedan kan det bli jättevarmt, tycker jag. :)

Hoppas att ni alla har en bra helg!


Det snöar! (Bilden är från Branäs)


Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0