Surprise!

Idag när mamsen skulle ringa till tre och avbeställa mitt abonnemang där (eftersom jag slarvat bort mitt kontantkort efter att ha lämnat in mobilen) så fick jag en glad överraskning. De ville gärna ha kvar oss som kunder och frågade oss varför vi ville säga upp abonnemanget och jag berättade anledningen för mamsen och hon sade det till dem. Då erbjöd de oss en ny mobil helt gratis om vi startade ett nytt abonnemang på 99 kr i månaden, där jag också får ringa för hela beloppet!
Så det är klart att jag tackade ja! De frågade mamsen vad vi ville ha för mobil och hon sade att vi ville ha en med bra kamera. Då erbjöd de oss en med 3,2 megapixel och bra ljud. Sedan fick jag välja färg (vit, marinblå eller grå) och jag valde marinblå(vill inte ha grå eller svart som typ alla andra) och den kommer att komma hit redan på måndag!
Jag som hade förväntat mig en uppsägning av ett abonnemang... Så det kan gå!


Linnsan goes happy!

Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0