Torp snart.

Hejsan. Sitter i skolans bibliotek och har precis tagit reda på lite fler nackdelar om biobränslen(vi hann inte köra den debatten i onsdags, så vi kör på imorgon istället). Om en tjugo minuter eller någonting så skall jag stänga av och kila över gatan till papsen, som går på ett högskolecentrum bara några meter bort. Efter det skall han skjutsa mig till torp då det blir lite shopping. Tänkte titta om halva reapriset har börjat. Smycken är alltid kul att kolla på, och jag skall ändå samla på mig massa pokergrejer som jag kan lägga i högen till sommaren när jag och mina kusiner skall spela.

Yes, det är typ min dag det. Nu är iallafall proven för den här veckan och ett par veckor framåt över. Nästa vecka har vi "bara" två engelskaläxor, en spanskaläxa och en svenskaläxa där vi skall skriva en kärleksdikt som skall läsas upp (man kan vara anonym). Aja, det kommer nog bli..intressant. Iallafall att höra alla andras. ;)

Okej, jag känner att det här inlägget inte har någon röd tråd precis, men whatever. :D

Pusspuss!


Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0