Nyttig dag.

Sitter här trött, men glad. Idag känns det som en riktig "ta-hand-om-dig-själv-dag" och jag började med frukosten. 
Jag proppade i mig så mycket som: ett stekt ägg (använde den nya lilla hjärtstekpannan jag fått av Madde), en stor skål müsli (har precis lärt mig äta det) med yoghurt, två skorpor, två skivor mörkt bröd, vatten och juice! Det är nog första gången jag har blivit så mätt att jag fått ont i magen efter en frukost. ;) Men den var iallafall riktigt nyttig.

Nu har jag planerat att sitta här och skriva klart lite skolgrejer, plugga ett tag och sånt, sen gå ut och till sist kanske lite yoga om jag hinner.

Hoppas att ni där ute också tar bra hand om er!

Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0