Imorgon gäller det!

Imorgon gäller det, dagen man så länge längtat efter, dagen man bara kunnat drömma om när man satt hemma överöst av läxor: jag pratar förstås om skolavslutningen. Egentligen behöver inte vår klass gå(vår klassföreståndare kommer inte), men jag känner ändå att det är värt att gå. För det är en tradition. "När man tillsammans sjunger "Den blomstertid nu kommer" vet man att det snart är sommarlov; att man har något långt och härligt framför sig.

Så det blir vad som händer imorgon på förmiddagen. Senare på dagen blir det att dra till Sebbes lägenhet (det skall visst regna) för att laga mat och mysa lite tillsammans med flera andra.

Det är vad morgondagen kommer bestå av. Längtar så! Hoppas att ni också får det trevligt imorgon, alla ni som har skolavslutning då och även ni som inte har haft den än(vilket antagligen är en mycket liten skala) och såklart ni som redan har sommarlov. Ha en trevlig fredag helt enkelt! ;)


Klänningen jag hade förra året. :)

Kommentarer♥
Kommentarer♥ madde

den klänningen kommer jag ihåg :)

om du vill lägga in en såndär liten youtube grej kopierar du hela koden & stoppar in som vanligt på htlm sidan. sen där det står 435 ngt(?) ändrar du till 400, & där det står 325 (?) ändrar du till 20. det är två tillfällen du ska göra det, i början och i slutet .. du kommer nog fatta ;) sen sparar du bara :D pussiiis <3333

2009-06-12 @ 09:22:44
URL: http://ssucceed.blogg.se/

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0