Sticker till Värmland imorgon

Okej, har inte vart sådär superjättemegaaktiv på den här bloggen, har mina perioder lite sådära.. (a)
Men aja, vi får väl se när nästa har-lust-att-skriva-massa-blogginläggsperiod kommer. :'D
Inte lär den komma den här veckan, för imorgon åker jag till Värmland (Molkom) för att träffa släkten. Skall fira midsommar där. Supermysigt :)
På söndag kommer jag hem och på torsdagen efteråt fyller jag 17 år faktiskt. :>

Hoppas att alla har ett underbart sommarlov!


Kommentarer♥
Kommentarer♥ Frida

sv: Jo, mitt lov har också varit bra hittills. :>

Glad midsommar! :)

2009-06-19 @ 13:02:38
URL: http://heyfrida.blogg.se/

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0