Uppdatering från bibilioteket i Munkedal

Sitter här i biblioteket i Munkedal. Slutade vid typ kvart i tolv (efter spanskaprovet som för övrigt gick sådär) idag. Missade bussen som går hem till min lilla by med typ några sekunders marginal, när jag steg ur tåget åkte den några meter bort.. Så nu får jag sitta här och vänta i en och en halv timme här. Har redan väntat i ungefär en timma redan. That's life, när man bor så långt bort från civilisationen. Jag klarar mig nog rätt bra ändå, tar sällskap med Therese på vägen hem och sedan är inte syrran hemma så då kan jag göra lite vad jag vill. Hihi :]

Imorgon skall jag till köpcentret, för klockan åtta på kvällen har dom 15-20% på typ allting. Inte helt fel!

Hoppas att ni har det bra! Pussar.

Kommentarer♥
Kommentarer♥ madde

najs ;)<3

2009-10-09 @ 23:06:36

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0