Ändrade planer

Okej, ändrade planer. Nu bär det av till Munkedal i eftermiddag istället, hem till lilla Bea. Sover över där tills imorgon och sedan på lördag blir det kanske till att hitta på något med Jossan, får se på den saken.

Yeaaah, that's it. Och vet ni vad? Medan jag gick här hemma och väntade på att Bea skulle ringa tillbaka satte jag på(tolka detta rätt.....tack ;p) diskmaskinen...helt själv. Haha, så duktigt (för det var ju avancerat, hehe).
Nu har jag ett par timmars fritid och de skall jag tillbringa genom att...städa. Hurra! Håller jag på att bli vuxen eller? Haha. Nej, men har faktiskt blivit duktigare på att hålla ordning på rummet den senaste tiden. Det är bra.

Äsch, orka skriva om sådana tråkiga saker! Lika bra att avsluta här.

Puss!



Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0