Påsklov

Yes, I'm alive!

..då vet alla det. Har bara haft annat för mig än att blogga, mohaha.

Iallafall så skall jag klargöra ett par saker:

* Spanienresan var fantastisk och helt oförglömlig. Bilder finns på fejjan. Åker mer än gärna tillbaka dit någon gång! :)
* Att ha påsklov är underbart

Öhm, ja det var de sakerna.. Haha.

Vad har hänt på sistone då? Mjo, i påsk har jag varit ute två gånger (ua & lane), firat påsk hemma med familjen, varit i uddevalla och spenderat en dag där med emma (vi var faktiskt så duktiga att vi sökte sommarjobb, hehe..) och sedan kom både emma och sofia(för första gången..!) hit och sov över. Vi hade Desperate Housewives-maraton. Sofia åkte hem igår, men Emma ville stanna en dag till. Vi sjöng lite mer, såg ett par till avsnitt och gick ut på en härlig vårpromenad. Hade med morsans systemkamera och tog massa härliga bilder. Kanske lägger upp några sedan.

..Nu har iallafall Emma åkt hem (hon åkte med farsan tidigt imorse) och jag är ensam hemma eftersom min familj jobbar eller är i Göteborg och shoppar (hrrm...Annie!). Så jag har hela huset här i skogen för mig själv, höhö. Är inget stort fan av att vara ensam hemma, men det funkar. Kan vara skönt också, bara det inte åskar (och det tror jag knappast att det kommer göra idag).

Damn, det var ju skönt att skriva av sig lite. Kanske borde satsa på bloggen igen, även om man inte har kvar några läsare numera. x) Man kan ju alltid skaffa sig nya.

Men nu ska jag gå och äta frukost faktiskt. Sedan tror jag att jag får ge mig iväg och sälja lite kakor, måste få ihop pengar till Maltaresan i oktober. Sedan hittar jag säkert på något annat trevligt att göra (host..kanske dator-eller tv-spel). ^^

Aah, batterierna stängs av närsomhelst! Måste skynda mig att publicera inlägget..



Puss&kram


Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0