hyper

Oh.My.God. TAYLOR LAUTNER KOMMER TILL SVERIGE!!! waaaaaaaaaah. Jag försöker att inte reagera som en liten fjortis när jag läser detta, men OH MY FUCKING GOOOOOOOOD! Hallelujah moment. Dock är det inte lika hallelujah att han kommer mitt upp i en av veckorna jag jobbar...Och jag som skulle bestämma mig för när jag vill till Stockholm för att hälsa på Madde, det fungerade typ anytime för henne...Så kommer han DÅ! Typiskt. :(

Men Taylor, LOVE YA anyways även om din timing inte är den bästa! Skall nog försöka komma på något... håll ut så länge! hehe

Ursäkta om jag låter väldigt överdriven men wth, killen är ju snygg. (a)
fuck robert pattinson lix! :p


 


Fick bli en ypperligt gammal bild, har inte tid att vänta på att datorn ska ladda nya. ;)

puss


Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0