i'm back to let you know that i can really shake 'em downnnn

tja tja bloggen !!

idag fick jag helt plötsligt världens blogglust och jag har ju bestämt mig för att återigen börja blogga...på riktigt. wohoo, alla gör vägen! not :)

iaf, just nu sitter jag här och har precis fixat mig. fick skippa första lektionen eftersom vi kunde va hemma o arbeta istället om vi ville, så börjar inte förrän om typ 1,5 h. gottans !


jaha händer annars då? när jag kommer hem blire till att ta STORA tag inne på rummet här i uddevalla. det ser ut som skit just nu! och självklart finns de alltid plugg att göra så de blir väl de också.. sen får vi se vad som händer. det är bara två veckor kvar till sportlovet ändå, fett skönt äre! så ser fram emot detta. ser även fram emot vårens danskurs som börjar på måndag - ska bli riktigt kul! ska dansa hip hop/street :)

var väl allt jag hade att säga typ.. so long, mf!!



atm ser jag ut ungefär såhär.. inte världens finaste bild, men får duga för bloggen.
har på mig en ny mysig kofta, nice nice <3

Kommentarer♥
Kommentarer♥ Kjetilrebecka

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2011-06-10 @ 12:33:53
URL: http://kjetilrebecka.blogfrombed.com

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0