Nya skor :)

okej.. jag handlar nästan aldrig skor(handlar hellre tv-spel faktiskt hahahaha n00b jag är) men igår gjorde jag ett undantag.
jag köpte två par skor, båda med kilklack (som jag endast använt en gång)! kände att jag behövde nya partyskor! tycker både paren är skitsnygga, längtar tills dom kommer :)

Klicka för att förstora bildenKlicka för att förstora bilden

där är snyggingarna <3
dom sista har en klack på endast 6 cm, vilket passar mig som redan är tillräckligt lång tehe :)

fick beställa båda paren i storlek 40 då dom inte hade så många kvar.. men beställde även ett par leopardsulor som jag ska lägga i och hoppas att mina fötter får plats :)
båda paren beställda från www.have2have.se , rekommenderar även denna sida starkt!

<33

Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0