Lite uppdatering och några bilder :D

Yes, så var det fredag och det innebär att jag skall iväg till Karlstad imorgon. Måste packa och sånt om ett tag, fast jag fastnar ju bara vid datorn eller Om jag kunde drömma hela tiden.. ;) Måste leta upp mitt busskort också, det har mystiskt försvunnit.. Haha :)

Okej, mina planer för resten av lovet är alltså Karlstad imorgon tills på tisdag, sedan firar jag nyår hemma på onsdagen och sedan på torsdagen, ja då åker jag upp till Stockholm för att träffa Madd's! Yeah, superskoj! :D Var ett tag sedan nu (höstlovet) och hon är såklart saknad, men nu är det bara 6 dagar kvar! :)

På tal om dig, Madd's, så hittade jag av en slump (jag skulle byta profilbild på facebook och kollade igenom datans bilder) en massa bilder på oss som vi har tagit i webcamen. Då blev Linn glad, mohaha. Här kommer lite smakprov:



Madde och jag :D Ses om 6 dagar, sweety!<3


Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0