Dagen.

Shues, idag har det varit en rätt seg dag. Vi hade matteprov på morgonen, sedan såg vi Planet Earth på geografin, och efter det hade vi lunch. Det var ingen vidare god mat, så man fick klara sig på knäckebröd, hihi. :)

Efter lunchen blev det iallafall samhäll med Hasse, och han pratade som vanligt på hela lektionen. Man fattar inte mycket heller, så jag satt och skrev lite lappar till Jenny och Sara.
Sist på dagen fick vi lite information från en som är lärare på den ekonomiska inriktningen (vi skall välja inriktning, samhäll eller ekonomi, innan sportlovet). Han stod och babblade i typ en och en halv timma, och hade inget uppehåll. Inget vidare efter att precis ha haft föreläsning hela samhällslektionen. Jag och en annan i klassen kom iallafall fram till att han påminde om Sture och babblade som Hasse. Perfekt beskrivning, tycker jag. ;) Eftersom han hade typ tre av lektionerna så har nog mitt (lilla) intresse för den inriktningen minskat iallafall. Visst har jag inte varit inne på ekonomi förut, pga. att jag anade att det är mycket matte, men han sade att man typ bara behöver kunna procent. Det var ju typ den enda positiva saken, haha. Nejdå, lite andra saker var det väl allt som var bra, men..

Jaja, det verkar som att det blir samhäll ändå för mig, men jag har inte bestämt mig till 100%.Väntar med det tills vi har hört föredraget om det nästa vecka.

Pussar!


Bild från Branäs förra året. Det är ju skitkallt utomhus nuförtiden!

Kommentarer♥
Kommentarer♥ Dress Like a Princess

ååh de är så härligt å va i fjällen :)

2009-01-22 @ 20:14:20
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0