Lång väntan.

Damn! Har precis ringt tre för att be om pukkod. Min syrra hade, precis som jag, tappat bort sin pukkod för ett bra tag sedan och hon ringde till dem och fick den mot att hon svarade på några frågor, t.ex. "Säg några personer i din kontaktlista" och "Vem ringde du senast?" osv. Men jag fick inte någon pukkod idag, trots att jag sade mamsens personnummer, de 4 sista siffrorna och annan personinformation. När jag berättade varför jag inte kom in på mobilen var hon tvungen att fråga någon annan hur hon skulle göra, och den personen sade åt henne att hon skulle skicka koden i ett brev. Så nu skall jag få koden, tidigast på fredag och min nya mobil bara ligger här och...glänser. ;)

Så nu får jag alltså vänta ännu ett par dagar på att kunna komma in på mobilen. Suck! 
Längtar tills jag får koden. 



Denna långa väntan!

Pusshej.


Kommentarer♥
Kommentarer♥ madde

du kan ju logga in på msn undetidens du väntar, höhö :)

2009-01-21 @ 18:52:13
URL: http://ssucceed.blogg.se/
Kommentarer♥ rita

hej, vilken fin blogg du har! är det du som gjort designen? :)

ha det bra!

kramar Rita <3

2009-01-21 @ 20:33:22
URL: http://ritas.blogg.se/

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0