Hemma igen.

Då var man hemma från Stockholm. Har haft det riktigt roligt däruppe! Alltid kul med dig, Madds.

Har ju redan skrivit vad vi gjorde, så jag lägger in lite bilder på vad jag köpte istället:



Första bilden: Ett pack med två stora hårspännen(man ser bara ett på bilden), ett hårspänne och ett paket med massa söta örhängen i.
Andra bilden: Armband med matchande örhängen.
Tredje bilden: Ett rosa Marwin-linne.



Första bilden: Ett par vita shorts från TopShop. 
Andra bilden: Ett grått Marwin-linne.
Tredje bilden: En blå killtröja, storlek L.



Första bilden: Ett par pins som jag skall ge till Sara(eftersom jag hitills inte gjort någon reklam för min blogg så vet jag att hon inte läser den).
Andra bilden: En grön klänning från Cubus.
Tredje bilden: Löshår från Tajmahal (tänker däremot inte ha det i skolan..iallafall inte än).




Första bilden: I love Sweden-tröja, istället för New York. Man behöver väl inte ha en likadan som alla andra..  ;)
Andra bilden: Madde prövar ett par färglada, och enligt mig insektsliknande, solglasögon. 
Tredje bilden: Maddex2. Spegel, spegel på väggen där.. 

Pussar!


Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0