24 juni

Wihuuu, dags att skriva lite nu kanske.. (a)

Värmlandsvistelsen var riktigt lyckad; vi gjorde allt från att spela poker (med satsning) till att se på film och äta god mat. På lördagen badade vi även i en tunna (med 41°C varmt vatten i), för att sedan springa i och doppa oss i den kalla sjön. Riktigt nice var det!

Den här veckan har jag mest spenderat utomhus, så jag numera ser ut som en kräfta med två ben. Så illa är det faktiskt.. Nästan iallafall. ;) Nej, men jag har typ bränt upp hela ryggen, armarna och idag även magen. Aja, det positiva i det hela är när den röda färgen magiskt förvandlas till brun. Då blir man förhoppningsvis en brownie (skulle ju vara trevligt, för omväxlings skull).

Idag stack jag till sjön tillsammans med Erika sötnosen, eftersom hon jobbar häruppe så hon joinade mig på sin lunchrast (de gav henne två timmars rast bara för det ^^). Det var värsta trevligt! Och det var varmt i vattnet också och det är ju knappast en nackdel. ;)

Menmen, nu ska jag göra något annat. Orkar inte skriva mer här, mohaha. :)

Åhh, juste. Btw: jag fyller 17 år imorgon (a) wiiie !

Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0