Jag har tråkigt och Channing är snygg.

Reflecting over the past, or at least I did that later this day..

Sitter i skolaaan såklart och tråkar. Det är inte mycket som händer här inte.
Vet inte riktigt vad jag skall skriva om egentligen... Bara känner att bloggen behöver uppdateras lite mer.
Yeeees. Längtar till helgen förresten, då blir det att tagga inför Sofias 18-årsfest! Yay. Det blir trevligt. Men eftersom vi skall på restaurang innan festen ganska tidigt på kvällen så kanske jag drar med Emma hem och gör iordning mig tillsammans med henne. :)
På lördagen drar Emma, Sofia, Madde och jag in till Göteborg för att sälja grejer på någon loppis, detta för att spara ihop pengar till Maltaresan i höst. 
Jaooo, det skall bli en riktigt trevlig helg! Fattar bara inte hur vi ska kunna orka gå upp typ 6 eller något efter att ha firat Sofia. Vi får se. Nu vet jag inte vad mer jag skall skiva...så ehh, see you! ♥

 


Och här kommer en helt random bild på C.Tatum för att..
han är snygg! :p

Kommentarer♥
Kommentarer♥ emma

HAHA nej det blir spännande att se hur vi tar oss upp..

2010-02-11 @ 09:46:30
Kommentarer♥ linn

haaaha, ja verkligen! :O kul att du läser bloggen btw:D

2010-02-11 @ 09:58:56

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0