Äntligen heeelg, wohow!

Hello, så var Robin ute ur idol och Alice och Kevin vidare i finalen. :) Precis som jag ville att det skulle bli, jippie! Skall bli nice att se finalen nästa vecka fast man redan är sådär en 97,89876768 % säker på att Kevin kommer vinna, hihi.

Annars knallar det och går men jag kan väl nämna att det händer väldigt konstiga saker den här veckan, haha.
I tisdags var jag med Sara, Jenny och Erika en snabbsväng till torp för att köpa en film. Var väldigt flummiga på bussen om man säger så. Sedan när jag och Sara tog bussen in till Färgelanda igen var jag också flum, mycket värre då eftersom jag kände mig på humör för att säga emot killen som sa "håll käften" och jao.. Blev en liten diskussion, menmen ibland kan jag vara lite småtyken mot såna där stora killar som tror sig, haha. (a)

I onsdags hade vi ledigt och jag tog en hel dag och bara relaxade och kopplade bort allt plugg (går en plugglinje).
Igår hängde jag och Jenny med Sara till torp eftersom det var 15% rea i typ alla affärer. Det blev en del julklappar köpta, men har fortfarande kvar att köpa till de flesta.   

Idag har jag däremot bara varit i Färgelanda och väntat på mamsen i någon timme samtidigt som jag höll på att somna. När jag kom hem var det typ kolsvart ute och jag satte mig vid datorn en liten sväng innan idol började. :)

Imorgon(eller oj idag, klockan är några minuter över tolv) skall jag på lucia med andra här runt om i min hemtrakt (haha, ofta man använder det ordet men). Skall bli härligt att träffa folk som man inte har hunnit träffat så mycket sedan sommarlovet! Trevligt, trevligt.


Åh förresten, bilden är från Branäs i mars.

Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0