Sammanfattning av år 2008

Som ni ser på rubriken skall jag sammanfatta året:


Tillbringade en stor del av årets början tillsammans med Bea. :)


I mars blev det en tur till Branäs. Det var första gången jag åkte skidor i
"riktiga skidbackar" och det gick väl sådär till en början.. Men man lärde sig
och det var sjukt kul!


Jag och Jossan tog en del promenader som gjorde mig såhär glad.


Hade en databebis här i några dagar (vår kommun är den enda i Sverige
som har såna som man får ta hem och ta hand om).


Innan sommarlovet åkte jag med Helen, Jossan, Alex, Jennifer och Viktor 
och campade. Vi "lånade" en båt och åkte i, badade och grillade. Kan ju
inte precis påstå att vi vaknade upp i tältet dagen efter som planerat, men
det är en annan historia.. (okej, vi var liiite rädda och åkte hem till Helens
pojkvän, menmen)


Så var det dags för balen samma dag som skolavslutningen. Här är jag med
söta Helen. :)


På sommarlovet blev det Dalarna. Här är syrran på en cykeltur på Sollerön.


Det blev en hel del bading. Mest i sjön, men även en del på ett nytt ställe
vi hittade där havet var helt utan maneter och hade en turkos färg (som
däremot inte syns bra på fotot)


Malin bjöd med mig och syrran på en Brolles konsert i Munkedal. Det var
sjukt kul!


Sen, dagen efter konserten, åkte jag och mamsen upp till Stockholm.


I Stockholm träffade jag Madde för första gången. På bilden har vi Madde när
vi var på Skansen. :)


På sommaren såg mitt hår ut såhär.


Några dagar innan sommarlovet var slut var det kräftskiva. Annie, Emma
och jag hälsade på de vuxna, resten av tiden var vi hemma och hade det
trevligt. :)


Fick en ny klass, SPINT1C.


Jenny färgade mitt hår svart. Sara och jag på bilden. :)


Lucia i Solhem.


Och här har vi mig för ett par timmar sedan.

Okej, tog inte med allt nu, men det mesta. Gott nytt år alla!

Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0