Stockholm imorgon!

Nu skall jag snart gå ner och äta, känner doften av mat här uppifrån.
Sedan skall jag gå och fortsätta packa och jag måste leta vidare efter min linsvätska, för jag vill inte ha på mig glasögon.

Jag skall nämligen till Stockholm imorgon för att hälsa på Madde. Superkul! Kommer vara där ändå tills på tisdag.
Vi kommer ha det jättebra, längtar mycketmycket!


Imorgon, imorgon. :) <3


Min bästa vän på vägen upp! <3

Kommentarer♥
Kommentarer♥ susan & tyra

Hej! Vi har frågestund i vår blogg ! Passa på att ställa en fråga :D



ps titta så du inte ställer samma fråga som nån anna :)

2009-01-04 @ 23:30:42
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0