Nobeldagen!

Hejsan, dags att uppdatera lite...

Idag har det varit en väldigt mysig dag. Den har varit riktigt slapp på något vis och den har nästan känts som en torsdag eller fredag (när man börjar få in helgkänslan). I skolan var det slappt, vi hade ett prov och lite andra chilla lektioner (förutom samhällskunskapen, den kan man verkligen inte kalla chill!).

Efter skolan stack jag med Jenny M och Sara till Cactuz och var lite social medan de åt. Eftersom jag skulle träffa mamsen vid fyra så gick vi mot donken, men helt plötsligt ser vi Jessica, Jossan och Jennifer och stannade och pratar med dem en stund. Sedan gick vi till mc-donalds och väntade. Efter några minuter kom Erika och var social och sedan när mamsen kom så bestämde jag mig för att vara med Erika och äta där istället för att gå på stan så hon skulle komma tillbaka en timme senare. Bestämde mig för att också äta lite och där satt vi och åt och hade det jävligt kul. Riktigt flumma var vi. Kan ju nämna att vi hade skitkul åt att Jenny skulle gå fram till en kille och be om hans mobilnummer om Erika åt upp en äcklig röra (vilket hon däremot inte gjorde, fegisen, Jenny alltså :p). Vi spanade däremot in många killar som hon kunde gå fram till och yttrade olika raggningsrepliker såsom klassikern "Jag har tappat bort mitt telefonnummer, kan jag få ditt?" till en något mer ovanlig "Tjena pudding, står du här och dallrar?". Supertrevlig eftermiddag med er, tjejer! <3

Efter detta åkte jag och mamsen till Blomsterlandet och handlade rosor till farmor som blir 75 år imorgon, grattis på henne! Skall på kalas imorgon och fira henne. På fredag skall jag antagligen hem till Jenny M och sova över (fira hennes födelsedag i efterskott, hon fyllde nämligen i söndags. Grattis på henne!). Sedan är det ju helg och efter det så är det ju bara en vecka kvar! *överlycklig* Visst blir det en jobbig vecka med två läxförhör och tre prov, men jäääävlar vad man vill ha lov!

På tal om ingenting så fick jag ett paket från H&M igår med en massa kläder i. För ungefär 500 kr fick jag nio olika överdelar(en skjorta, en lång mjukiströja och resten th-shirts eller långärmade), ett par vantar, ett par örhängen, ett halsband och en sjal. Alltihop satt perfekt, tur det eftersom jag beställde från nätet.

Okej, har inte så mycket mer intressant att skriva om nu. Hoppas ni mår lika bra som jag. :D

Puss!


Haha, en riktigt gammal bild.

Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0