Min julafton.

Nu var julafton över för i år.  Bara 364 dagar kvar tills nästa jul då. :p Aja, det går faktiskt snabbare än man anar!
Kanske skall skriva lite om gårdagen då:

Vaknade vid elva-tiden på morgonen och gick upp och eftersom syrran hade hängt upp en julstrumpa så gick vi och kollade om vad som fanns i den och där var det ett paket som innehöll den där Björn Gustavsson dvd:n! :D
Sen gick dagen snabbt, såg på Kalle Anka såklart, åt julmat och fick julklappar. Var tomte i år också, haha. Julklappar blev det ju också, jag fick:

* Det nya Guitar Hero
* ABBA- singstar
* Sex and the city- skolådan med alla säsonger
* Trisslotter
* De två första Twilightböckerna Om jag kunde drömma och När jag hör din röst
* Pengar
* Kläder från Be young och Gina Tricot
* Necessär med smycken i
* Ett sånt där riktigt bra badmintonrack

Så efteråt var jag ju tvungen att testa singstar (kunde inte spela Guitar Hero eftersom det inte var någon mic med, men papsen skall köpa till en) och se på några SATC-avsnitt och idag har jag helt fastnat för den första Twilight-boken.
Blev riktigt nöjd med allt i år, alla julklappar var super och alla var på gott humör.
Hela julen var riktigt lyckad, helt enkelt!

Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0