Lite (mycket) uppdatering! :)

Tjena. Tänkte uppdatera litegrann:

I torsdags åkte jag hem till min faster för att fira min farmor som fyllde 75 år. I början fick man passa ungarna och man kan ju säga att de hade en rätt rolig/annorlunda konversation:

Tjejkusinen (till mitt kusinbarn, som är en kille): "Får jag slicka dig?"
Kusinbarnet: "Nej, varför det?"
Tjejen: "Men Roy(hunden) gjorde ju det!"
Killen: "Men han är dum!"
Tjejen: "Vi dödar honom!"
Killen: "Ja, vi sprättar upp honom och gräver ut hans lever! Döda Rolf (fast han heter Roy)!"
Killen: "Döda Rolf, Döda Rolf!" (vänder sig sedan mot mig) "Kan inte du döda Rolf?"

Ja, ungar kan allt säga de allra roligaste saker.. Haha! Sedan fick jag och syrran oss en trevlig pratstund med kusinen André. Hade riktigt kul!


I fredags skulle jag egentligen ha åkt hem till Jenny M med Sara för att fira hennes födelsedag i efterskott. På morgonen
gick jag upp rätt tidigt eftersom jag skulle duscha och packa, men sedan stannade jag kvar i duschen rätt länge eftersom det var så jävla kallt i badrummet. Till sist fick jag iallafall tvinga mig att gå ur och sedan hade jag bråttom att äta, packa och sånt så jag fick skynda mig till bilen med blött, oborstat hår och med en stor väska med en sovsäck i. När jag senare kommer på bussen frågar Sara mig varför jag har en så stor väska med mig och jag svarar lite osäkert "Vi skall ju till Jenny!?" och då visar det sig att hon hade sms:at båda på torsdagen att hennes mamma var sjuk så det inte gick, men eftersom min mobil inte har något kontantkort i sig just nu så hade ju inte jag fått reda på något... Aja, när jag då kom till skolan så sa Jenny att vi kunde åka hem till henne nästa vecka istället så jag lämnade min stora väska i skåpet och tog bara med mig min "vanliga" väska till torp (eftersom jag hakade på Sara dit en liten stund efter skolan). Där hittade jag en julklapp/födelsedagspresent till Jenny och en till Madde. Sedan körde Saras mamma oss till Färgelanda där min mamma hämtade mig och när jag kom hem lade jag mig i soffan och slappade samtidigt som jag såg på idol. En riktigt bra final by the way! Så fyllde även Jenny H år denna dagen, grattis till henne i efterskott!

Igår vaknade jag ungefär vid 10-tiden på morgonen och märkte att jag hade någon grad feber och var förkyld. Låg där ett tag och läste och vilade lite om vartannat. När jag till sist gick upp för att äta frukost föreställde jag mig att klockan skulle vara typ tolv, men det var en jävligt dålig gissning eftersom det sedan visade sig att den var tio i två. Aja, sedan när jag då skulle börja läsa läxor gick det segt eftersom jag inte mådde så bra och inte orkade läsa för snabbt och bla, bla.. Och när jag var klar med spanskan och skulle börja med idrotten (ca sju på kvällen) så hittade jag inte boken så jag hade uppenbarligen lämnat den i skåpet tillsammans med min sovsäck och alla andra sova över-prylar. Suck! Och eftersom jag har provet på tisdag vet jag inte hur jag skall klara av det om jag börjar dagen innan. Samtidigt vet jag inte ens om jag kommer till skolan imorgon eftersom jag är sjuk, men då får jag ju inte tag på boken överhuvudtaget och om jag är sjuk på tisdag också missar jag både idrotts- och spanskaprovet.

Japp, det är typ vad som har hänt den senaste tiden. Längesedan jag skrev såhär mycket!
Kram.


Sommaren förrförra året. Om ett
halvår är det dags igen!

Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0