Torsdaaaaag wiie :D

Hmm, få se.. What happens today? Ja, pappa fyller år. Congratz daddy!  Väckte honom med massa presenter och sånt
och han fick faktiskt riktigt många. Jag gav honom ett par saker som jag köpte i Stockholm när Madd's var med. Han fick också en del lotter, rätt spännande att titta på om han vinner ändå. Han vann väl typ 70 kronor eller vad det nu var, härligt! Det är ju inte ofta man vinner på lotter om man säger så men på tal om det vann jag faktiskt 1000 kronor på triss en gång. That's good stuff, you know.

Idag har jag väl suttit vid datan den mesta delen av dagen, eller ja snarare kvällen. Hah, och så var jag faktiskt riktigt duktig. Jag var ute och sprang en bit, får försöka börja med det nu igen lite oftare så man pallar skolan, haha.
Jaa, vad skall man skriva mer? Hmm, längtar absolut tills det blir helg.

Ha en bra dag, see you!


Sommar, sommar, sommar! <3

Kommentarer♥
Kommentarer♥ madde

grattis peter :)))

2008-11-13 @ 21:07:45
URL: http://ssucceed.blogg.se/

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0