Torsdag kväll

Hejhej, idag har varit en härlig dag. Efter skolan hängde jag med Erika och Jenny till torp eftersom Erika skulle köpa en kjol nu mitt i vintern (nästan), brrr. Den var iallafall väldigt söt och jag såg att "Inga from Sweden" jobbade idag, haha. Efter åkte jag buss med söta Stephi och hade ett trevligt samtal med henne.

Annars har jag inte så mycket mer att säga. Jo, just det. Idag är det ju Thanksgiving i USA. Härligt för dem! Både jag och Stephi vill gå i skola i USA, får se hur det blir med den saken.

Jag är väldigt lycklig just nu eftersom det är fredag imorgon, hurra! Humöret är på topp. Sedan har vi ledigt på onsdag och massa.

Ha det!


Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0