Godmorgon :)

Godmorgon på er, dags för lite uppdatering.. :)

Sitter, som vanligt på tisdagsmorgonen, i biblioteket med Sara. Har rast i över en timme så vad gör man om inte tar en liten bärbar dator, hihi. Jag vet inte ens varför jag skriver men. Har inte speciellt mycket att berätta.. 

Har kommit fram till att jag SUGER på att plugga(inte för att jag gillar det, men man vill ju ha bra betyg).. Eftersom vi har grammatikprov nästa vecka tänkte jag vara duktig att ta hem grejerna i fredags och läsa lite i helgen, men nej.. Först fastnar jag vid datorn, sen får jag rycka in som barnvakt och sen vettefan vad jag gjorde men inte pluggade jag iallafall. ;) Samma sak blev det i söndags och dagen efter och.. ja, nu är det en vecka kvar. Hmm, aja skall försöka idag, hehe. Fan vad intressant för er att läsa, not.

Aja, vad kan man säga? Det snurrar i min skalle, hah. Nejmen, igår gick jag runt därhemma och tänkte konstiga tankar som "Tänk hur det skulle vara om man var tvillingar och en föddes den sista december en minut i tolv och den andra en minut över tolv så den blir född året efter." och "Vad händer om man föds klockan tolv på natten mellan den sista december och den första januari, får föräldrarna "välja" vilket år de vill att deras unge skall vara fött?"  Egentligen: orka tänka på sånt, men ibland tänker man allt väldigt konstiga saker, hehe..

Hmm, vad händer mer? Jaa, på torsdag skall kanske Sara, Erika och jag ta oss hem till Jenny om det funkar bra, annars kanske vi gör det någon annan dag. Alltid kul med henne. :)

Har också kommit fram till att mina dagar endast består av: tv:n, lite jogging ibland, bilddagboken, msn, spel, youtube, tv-spel och kompisar. Vill åka iväg utomlands, grrr.

Kan ju också passa på att säga att snön äntligen har kommit så I´m happy, yey! Snart blir det lite pulka (ja, jag älskar't) och skidor. Hoppas det är snö på julafton också, då blir det en riktig jul.


Det får bli en bild på ett hus som jag har på mitt skolkonto, haha.


Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0