Super Mario ruuules, haha. :)

Shalala, tjena.
Idag har varit en någorlunda slapp dag, hände inte så mycket faktiskt. Fast just det, jag råkade somna i syrrans soffa igår så där vaknade jag vid sex-tiden idag utan någon kudde och allt så man kan ju säga att jag hade ont i nacken, haha lyckat.  Aja, med nackont fick jag ju ändå ta mig upp och dra till skolan. Haha just det, jag snackade med Agnes och Janina och uppenbarligen så finns det två till Super Mario-fans i klassen. Agnes hade Mario på tv-spel när hon var liten och uppenbarligen satt hon och Janina och nördade det en hel del och nu har hon börjat spela det på datorn men när jag berättade att jag har det hemma så kom vi fram till att vi får ha en Super Mario-kväll, mohaha.


Kommentarer♥

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0