Onsdag kväll

Tjeeeenare,            
                                 
sitter här för att skriva av mig lite. Igår åkte ju jag och Sara hem till Jenny. Vi åt lite god mat och
sen satte vi på några filmer. Första filmen var en film som ingen av oss hade sett innan. Den hette 5ive girls och var en skräckfilm. Det finns ju bättre filmer, men annars hade den sina stunder. Efter såg vi på He's the girl, en typisk tjejfilm som faktiskt var rätt bra. Sist tjatade jag till mig att få se Blå lagunen och jag blev inte besviken på den filmen, visst den är rätt gammal och så men åh så charmig den är! Och när man tänker efter var den riktigt rolig på sina ställen och det är en sådan film som lika gärna kunde varit verklighet. Den är liksom inte speciellt overklig, är glad att jag såg den. Också måste jag ju påpeka hur för jävla snygg Brooke Shields var i den filmen. Helt underbart naturligt vacker. 




Skönheten själv:


  
   Hon är för jävla naturligt snygg!


Kommentarer♥
Kommentarer♥ madde

om man ändå kunde se ut sådär

2008-11-19 @ 19:51:17
URL: http://ssucceed.blogg.se/

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0