Kort uppdatering.

Hejsan. Tänkte bara skriva ett kort inlägg i förbifarten.

Idag har jag och syrran varit ute en hel del och åkt pulka, haha. :p Det är skitkul, speciellt i vissa backar. Vi åkte ner i diken, åkte baklänges, låg ner i pulkorna, ramlade som värsta stuntmän (yeah right) och sånt i den stilen. Altid kul att vara barnslig. ^^

Ja ni, nu tänkte jag dra och se på film (har flera nya). Kan möjligtvis bli Step up 2, eftersom jag såg ettan igår. Btw Madde, så var det en där som hette Omar. ;) Tyckte den var sådär, men jag har hört att tvåan skall vara väldigt bra. Ja, det återstår att se då! Blir till att gå upp tidigt imorgon däremot, skall iväg tillsammans med Bea och typ stöpa ljus, baka tunnbröd och göra scrapcard (hon gillar att pyssla), sedan tror jag att hon skall sova över här tills på tisdag eller onsdag. Skall bli trevligt! :)

Och förresten, jag godkänner och svarar på era kommentarer från det förra inlägget imorgon eller något för jag hinner/orkar inte nu.

Puss på er!


Kommentarer♥
Kommentarer♥ madde

haha omar :D

2009-02-15 @ 22:51:06
URL: http://ssucceed.blogg.se/
Kommentarer♥ Sara

STEP UP FILMERNA ÄR SÅ JÄVLA BRA!

2009-02-15 @ 23:49:53
URL: http://saranguyen.blogg.se/

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0