Onsdag.

Hello! ;)

Onsdag idag då, snartsnartsnart är det lov. Två dagar kvar nu, det klarar vi!

Idag har vi iallafall gjort samhällsprov. Det gick la sådär, skrev ganska lite på varje fråga. men får hoppas att man klarar sig iallafall. Vill klara minst g iallafall, skall ju ändå göra om mitt förra prov efter lovet och det räcker gott och väl. :p

Efter provet var det spinttid och så skulle en i min klass sätta sig vid en dator. Det visade sig att Thordur var inloggad på den och sedan såg hon till sin glädje att han var inne på bilddagboken också. Eftersom han hade gått hem kom hon på att hon kunde lägga in en bild på en tjej och skriva typ "Två månader idag, jag älskar dig" (eller något sånt). Så hon letade upp en bild på google och laddade upp den. x) Sedan gick vi som var på lektionen in på hans bilddagbok och kommenterade. Direkt efter att hon hade laddat upp den var det några personer som redan hade hunnit titta på den. Sara sade, på skoj, att hon kunde sms:a hans kompis och säga att han skulle kolla på Thordurs bilddagbok. Tyckte det var en bra idé, så hon skrev ett sms (som hon inte tänkt skicka) och sen råkade hon trycka iväg det. Han svarade iallafall och ibland skrev Sara, annars jag. Jag skrev till honom att han inte fick säga att det var vi som hade gjort det etc. och dte verkar som att han löd oss. ;) Uppenbarligen hade han fått sms från Thordur om att han visste att det låg en bild på sin bilddagbok som han inte hade sett än. Nu har han iallafall sett den, mohaha. Vi kommer nog bli dödade imorgon, dags att gömma sig. ;)

Efter spintpasset hade jag utvecklingssamtal. Det gick faktiskt riktigt snabbt, blev klart på lite mer än tio minuter bara. Skönt! Låg på g eller vg i alla ämnen, det var härligt att höra.

Yesbox, nu blir det till att plugga lite på Asiens länder och sedan tänkte jag se på film lite i sängen (finns inte mycket som är skönare, man både blir underhållen och ligger ner på samma gång ;d oj, det där lät inte riktigt som jag ville xD).

Hoppas att de här två dagarna innan lovet går supersnabbt nu!

Btw. har valt inriktning nu. Det blir samhäll! :D



Kommentarer♥
Kommentarer♥ Evelina

Sv: Åh tack gumman :) Du är också söt <3

2009-02-11 @ 19:02:35
URL: http://lillie.blogg.se/
Kommentarer♥ Evelina

Sv: Hihi tack sötnos :) <3

2009-02-11 @ 19:30:43
URL: http://lillie.blogg.se/
Kommentarer♥ Melad

SV: japp det är svårt :D

2009-02-11 @ 20:37:30
URL: http://onlines.blogg.se/
Kommentarer♥ Anonym

aa otroligt mumsigt :D

2009-02-11 @ 21:21:05
URL: http://georgiias.blogg.se/

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0