Sportlov.

Tjena!

Då var det onsdag idag då. Mitt i sportlovet. Lov går ju alltid så otroligt snabbt!
Men det känns iallafall härligt att åtminstone ha fyra och en halv dag kvar innan skolan börjar iallafall.

Bea åkte hem igår, så idag hade jag tänkt mig en hel slappisdag för mig själv. Det kan hända att jag kanske försöker få tag på antingen Stephi och co eller Jenny, Sara och Erika och försöka haffa dem imorgon eller på fredag kanske. Alltid kul att ha så mycket på sig att hitta på något med kompisar! ;)

Känns megaskönt att slippa all stress och alla läxor. Man kan gå upp när man vill och göra precis vad man känner för (nästan iallafall). Man borde ha lov mycket oftare. Hur kommer det sig annars att vi ungdomar är så sjukt trötta (de flesta av oss)? Jo, vi går upp tidigt på morgonen, sitter still i skolan hela dagen, kommer hem sent på eftermiddagen och sedan är det läxdags. Usch, tycker verkligen skolan och plugg är a waste of time. Finns så mycket annat man kan göra här i världen. Vi kan redan läsa, skriva, räkna och massa annat nödvändigt. Det känns som vi har mycket mer skolår än vad som behövs. Jag menar vem kommer minnas vad possesiva pronomen är om några år? Förmodligen inte många. Japp, det är vad jag tycker om skolan. Men nu skall jag inte slösa bort mer tid på att prata om den.




Resor- ett sätt jag mycket hellre spenderar min tid med.

Pusshej!


Kommentarer♥
Kommentarer♥ Trees

håller med dig! inte konstigt vi alla är trötta som .. fan:P inte bara det att vi kommer hem på eftermiddagen, då ska vi ägna oss åt annu mer plugg.

suck ^

2009-02-18 @ 16:13:44
URL: http://mangofisk.blogg.se/
Kommentarer♥ Evelina Carlson

Sv: Det är en klänning som man kan ha på olika sett :D jag köpte den på h&m för väldigt längesen ;)

2009-02-20 @ 19:40:03
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera mera!:

Ditt namn, sweety♥:
Remember me?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din bloggadress?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0